عاشقانه
عاشقانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنگ تفریح
روزگار،راحتم کن
خواندنی و دیدنی های جالب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس hamehjoreh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 4046
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
نسیم _طهورا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : نسیم _طهورا

***************

 

 شاهزاده ي عشقي كه غلامت شده ام/پا بند تو و اسير دامت شده ام گويند كه كبوتري وفا دار تر از طوقي نيست/ طوقي صفتم جلد مرامت شده ام

***************

گفت مجنون گر همه روي زمين هر زمان بر من كنندي آفرين من نخواهم آفرين هيچ كسمدح من دشنام ليلي با دو بس

***************

روز ها از سقف لحظه هايم از ياد تو مي چكد اگر باران نبارد از اين خانه ميروم

***************

 

 

با پایان سال شروع به خانه تکانی کردم ، به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم ، نه غباری داشت و نه کهنه شده بود ، مهرت جای جای دلم خواهد ماند .
 
***************

دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند ، سلام پادشاه !

 

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو / ساده بودن های باران مال تو / آن خداوندی که دنیا آفرید ، تا ابد همراه و پشتیبان تو .

 
***************

 

 

زمستان است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام ، کاش پنجره ات باز باشد .

 

***************

یادم باشد وقتی آمدی راز بزرگی را به تو بگویم ، اینکه در نبودنت آسمان آبی نیست .

 

 

***************



نظرات شما عزیزان:

sarina
ساعت11:49---13 خرداد 1392
weblogeton kheili ghashange.afarin

hani
ساعت16:04---16 فروردين 1391
طهوراجون وبلاگت بسیار قشنگه ......فکر میکردم قشنگ باشه ولی نه در این حد .....درهر صورت آبرین...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: