عاشقانه
عاشقانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنگ تفریح
روزگار،راحتم کن
خواندنی و دیدنی های جالب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس hamehjoreh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 4053
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
نسیم _طهورا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 21:0 :: نويسنده : نسیم _طهورا

با يكي بود يكي نبود شروع شد اين قصه/با يكي ماند و يكي نماند تمام شد /يكي من بودم يا تو؟!/مهم نيست مهم قصه اين است كه تمام شد

 

نميدانم چرا ؟

چشمانم...

گاهي بي اختيار خيس ميشوند

ميگويند حساسيت فصلي است

آري من به فصل اين دنياي بي تو حساسم

 

من نه عاشق نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من

من خودم هستم و يك حس غريب كه به صد عشق و هوس مي ارزد

من نه عاشق هستم ونه دلداده به گيسو ي بلند  نه آلوده به افكار پليد

من به دنبال نگاهي هستم كه مرا از پس ديوانگي ام ميفهمد

                                           ((غريبه))

دوستان من مثل گندمند

يعني يك دنيا بركت نعمت نبود نشان قحطي و گرسنگي است و من چه خوش بختم كه زردي خوشه هايگندم در اطرافم موج ميزند مهرباني هايت را قدر مي دانم و آن را در سيلوي جان نگه داري خواهم كرد امروز زيبا ترين و با ارزش ترين هديه را از يك دوست دريافت كردم



نظرات شما عزیزان:

سهیل
ساعت21:36---12 فروردين 1391
سلام خيييييييييييييييييييييلي وب قشنگي داريد من كه خييييييييييييييييييلي خوشم اومد
پاسخ:خیلی ممنونم اقا سهیل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: