عاشقانه
عاشقانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنگ تفریح
روزگار،راحتم کن
خواندنی و دیدنی های جالب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس hamehjoreh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 4012
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
نسیم _طهورا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 فروردين 1398برچسب:, :: 1:37 :: نويسنده : نسیم _طهورا

سلام بچه ها

من و خواهر گلم اين وب را براتون درست كرديم اين اولين وب ما ست اميد وارم خوشتون بياد راستي تو رو خدا نظر هم بديد ازتون خواهش ميكنيم راستي انتقاد هم بكنيد عزيزان ممنون ميشيم بووووووووس



نظرات شما عزیزان:

عاشق تنها
ساعت20:23---10 مرداد 1391
سلام دوستانه گلم وبلاگ زیبایی داری و خیلی هم زحمت میکشی و من انتقادی که از شما دارم اینه که وبلاگتون رو به روز نمیکنی .

ودر آخر بازم میگم واقعا وبلاگتون زیباست



اگه افتخار بدی به منم سر بزنی



پاسخ:mamnon


مریم.م
ساعت20:05---30 تير 1391
سلام !

من دوست طهورا و دختر دوست مامان طهورام( نمی دونستم چه جوری خودمو معرفی کنم)پاسخ:mamnonam maryam joon


گوگولي
ساعت19:42---28 تير 1391
مرسي خوبه وبلاگتون آفرين
پاسخ:mamnon nazar lotfetoneh


ماندانا
ساعت18:03---28 خرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ من به نام تنها دروغ دنیا (عشق) سربزنید ونظربذارید ممنون میشم
پاسخ:خیلی ممنون نظر لطفتونه حتما به وبت سر می زنم


sh
ساعت15:11---4 ارديبهشت 1391
خوشم اومد مرسی خوب بود

جاستين
ساعت13:15---1 ارديبهشت 1391
من يه وبلاگ براي طرفداري از جاستين زدم البته در مورد بازيگراي و خواننده ها هم نوشتم خوشحال ميشم بياي و به هم نظر بديپاسخ:حتما سر میزنیم

عرفان
ساعت21:38---14 فروردين 1391
وب لاگتون محشره باعث شد که من معنی واقعی عشق رو بفهممپاسخ:سلام ممنون از اين كه خوشت اومده بود متشكررررررررررررررررررم

Sarm
ساعت1:21---10 فروردين 1391
Omidvaram movafagh bashin.


manam taranehaye asheghoone migam


khosh hal misham tabadole link konim
پاسخ:سلام عزيزم از پيشنهادت ممنون شايد تا يه هفته ي ديگه تونستم تبادل كنم


Sarm
ساعت1:20---10 فروردين 1391
Omidvaram movafagh bashin.
manam taranehaye asheghoone migam
khosh hal misham tabadole link konim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: