عاشقانه
عاشقانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنگ تفریح
روزگار،راحتم کن
خواندنی و دیدنی های جالب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس hamehjoreh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 4016
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
نسیم _طهورا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 27 تير 1398برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : نسیم _طهورا

 

نظر بديد . تو را خدا نظر بديد چيزي ازتون كم نميشه نظر بديد تو رو خدااااااااااااااا راستي شما هم آدرس وب هاتون را بديد ما هم ميايم نظر ميديم عزيزان. 

اگه نظر ندید خیلییییی نامردید

خوش آمدید ولی زیر قولتون نزنید ها 



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت18:45---8 شهريور 1391
salam ziba bood linket kardam be man ham sari bezan.

سعید
ساعت17:23---8 شهريور 1391
سلام.
انم نظر فقط نفرین نکن
وبت خوبه.حد اقل از بیشتر وبها بهتر مخصوصا از وب من
شما رو با افتخار لینک کردم


میلاد
ساعت17:19---8 شهريور 1391
سلام عزیزم امیدوارم که خوب باشی وب معرکه ای و زیبایی داری.خیلی ممنون که به وب من اومدی و از وقت با ارزشت برای بازدید وبلاگم یه دنیا ممنون

فلور
ساعت22:06---8 مرداد 1391
شیشه ای میشکند

یک نفر میپرسد که چرا شیشه شکست؟

آن یکی میگوید

شاید رفع بلاست

دل من سخت شکست

هیچ کس هیچ نگفت

از خودم میپرسم:

ارزش قلب من از شیشه یک پنجره هم کمتر بود؟

(جوگير شدم گفتم شعر بنويسم )

الان خوابم مياد حرف بزنم بي نمك ميشهپاسخ:oho bah bah khanome shaer barikala(nasim) he he he


man
ساعت18:22---30 تير 1391
kheyli aly bod misheh ahang ham bezarid?

سعید رامش نیا
ساعت21:46---29 تير 1391
سلام وب جالبی داری بهمنم سر بزن نظر یادت نره

محسن
ساعت21:05---29 تير 1391
سلام دوستان ميخواهيد يه در آمد ثابت ماهانه داشته باشيد

بدون اينكه سرمايه اي بگذاريد؟

در آمدي تا حدود 500هزار تومان در ماه؟

فقط با 5 دقيقه در روز وقت گذاشتن؟

از ما گفتن بود حالا ميل با خودتونه

بچه ها سايتش خيلي باحاله من خودم ازش پول دريافت كردم و اعتبارتون 600تومن بشه ميتونيد بگيريدش

كه همچين امكاني تو هيچ سايتي وجود نداره

امتحانش مجانييه حد اقل همينجوري از اين متن رد نشيد و روش فكر كنيد







براي اطلاعات بيشتر و راهنمايي به سايت زير مراجعه شود



www.LOX1.LXB.ir
پاسخ:khali band


danial
ساعت16:11---29 تير 1391
سلام وبلاگ خوب قشنگی دارین موفق باشید







ب وبلاگ منم ی سری بزنید



پاسخ:mamnon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: