عاشقانه
عاشقانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنگ تفریح
روزگار،راحتم کن
خواندنی و دیدنی های جالب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس hamehjoreh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 4075
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
نسیم _طهورا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 12:36 :: نويسنده : نسیم _طهورا

چه سخت است اين روز جدايي

چه سخت است اين شراب بي وفايي

خوشا آن روز كه كرديم آشنايي

نكرديم فكر اين روز جدايي

 

سلام سلام عروسك ***به عشق من نكن شك***بوسه ي گرم كوچك به همراه يه چشمك*** تقديم به تو عشق تك

سال ها

سالها منتظر تو نشسته بودم تا بتوانم بالاخره تو را ببينم آنقدر نشستم نگاهم به دري افتاد آن لحظه بود كه تو مرا از ياد بردي مرا كنار ساحل تنها گذاشتي من به غروب زيبا نگاهي انداختم او هم رفت دو ستاره در شبش ديدم آن من بودمو تو بودي سوار كشتي شدم و به جزيره ي عشق رسيدم

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت18:36---13 فروردين 1391
وبتون عععععععععععععالیه

من که خیلی خوشم اومدهپاسخ:ممنون گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: