عاشقانه
عاشقانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنگ تفریح
روزگار،راحتم کن
خواندنی و دیدنی های جالب
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس hamehjoreh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 4048
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
نسیم _طهورا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : نسیم _طهورا

      به نام خدايي كه عاشقان را آفريد

هميشه به مانع برخورد مي كنم نميدانم چه كنم ولي اين را ميدانم كه نبايد به خدا بگويم كه يك مشكل بزرگ دارم بايد به مشكل بگويم كه يك خداي بزرگ دارم خداي من كمكم كن تا بتوانم اين مانع هاي بلند را رد كنممن عاشقم خدايا اگر به من كمك نميكني به ديگران كمك كن تا عاشق نباشند دوست بدارند

 

اگر مثل اشك تو چشمام جمع بشي واسه ي داشتنت هيچ وقت گريه نميكنم  ماهي را هروقت از آب بگيري جونش فدا ميشه حالا من ماهي ام و تو آبي فدات بشم الهي

 

قدر هزار تا آب نبات بخاطر رنگ لبات از راه دور يه بوس برات

 

تو پادشاه عشقي ومن شدم گداي تو   تو بخواه از من  من ميشم فداي تو

روز ها مثل باد از كنار ما رد ميشوند وما آن ها را از دست ميدهيم هيچ وقت از وقت خود درست استفاده نميكنيم

 

عشق يعني ترس از دست دادن تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: